Pozycjonowanie w Anglii, AdWords w google.co.uk
Pozycjonujemy w angielskiej wyszukiwarce, prowadzimy kampanie AdWords w google.co.uk
Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem w Europie, ustępując miejsca tylko Niemcom, Francji i Włochom. Główne sektory gospodarki to usługi finansowe i handlowe oraz ubezpieczenia. Jeżeli chodzi o przemysł, Wielka Brytania przoduje w zakresie produkcji maszyn, sprzętu elektrycznego, zaopatrzenia kolejnictwa, stoczni i przemysłu lotniczego. To właśnie Polskie firmy z tych branż mogą liczyć na największe zyski z eksportu do Wielkiej Brytanii. Póki co, Polska zajmuje 12. miejsce wśród eksporterów do Wielkiej Brytanii, jednak wraz z rosnącymi tendencjami nearshoringu, przed firmami z Polski stoi wielka szansa rozwoju w Wielkiej Brytanii.
Pozycjonowanie w Anglii
Korzystanie z Internetu, głównie z wyszukiwarek internetowych, w celu dokonywania zakupów jest bardzo rozpowszechnione w Wielkiej Brytanii. Już w 2009 roku Internet przyczynił się do ponad 7% PKB, czyli wartość wszystkich usług związanych z Internetem w Wielkiej Brytanii przekroczyła 100 miliardów funtów. W Anglii popularnością cieszą się e-zakupy zarówno na cele konsumenckie, jak i biznesowe. Brytyjczycy wydają więcej przez Internet, nie boją się także dokonywać dużych zakupów w sieci. Tylko w 2010 roku ponad 60% mieszkańców Wysp dokonało zakupu przez Internet. Wielka Brytania także chętnie importuje i kupuje produkty za granicą. Połączenie otwartości na towary zagraniczne z przyzwyczajeniem do zakupów przez internet jest idealną szansą dla Polskich firm.
Pozycjonowanie w Anglii – co możemy zaoferować?
By pozycjonować stronę w Anglii i osiągnąć wyznaczone cele biznesowe, proponujemy następujące usługi:
- tłumaczenie strony na język angielski
- prowadzenie bloga firmowego w języku angielskim
- optymalizacja strony pod kątem google.co.uk
- link building
Kampanie AdWords w Anglii
Kampanie AdWords w Anglii zdecydowanie muszą znaleźć się w skutecznej strategii. O skuteczności kampanii AdWords przekonały się już całe rzesze naszych klientów. Przy promocji firmy w Anglii należy zdwoić wysiłki: konkurencja w wyszukiwarce Google.co.uk jest większa. W osiągnięciu założeń promocyjnych na pewno pomoże ustalenie celów kampanii AdWords, a także wykorzystanie wykluczeń, które pozwolą na dużo dokładniejsze nakierowanie kampanii i lepsze wyniki.
Chcesz reklamować swoją firmę w Anglii?
Dobrze trafiłeś! Znamy się na tym doskonale. Skontaktuj się z nami;
Tel. +48 600 759 357
Mail: biuro@zenjo.pl
Udzielimy wszelkich informacji i przygotujemy strategię reklamy w Anglii dla Twojej firmy.