Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne jest świetnym rozwiązaniem dla firm, których zasięg prowadzenia działalności gospodarczej jest ograniczony do miasta, województwa, w którym firma ma siedzibę. Jeśli zatem jesteś właścicielem firmy, która działa wyłącznie na lokalnym rynku ten model pozycjonowania na pewno przyniesie Ci najwięcej korzyści.

Frazy lokalne czyli jakie?
Przykładowe frazy regionalne to na przykład: „dobry fryzjer Kraków”,”wymiana opon Wieliczka”,”restauracja chińska Warszawa”,”blaszane garaże małopolska” „weterynarz Kielce”, „dentysta Brzesko”, „meble drewniane Radom”, „oczyszczalnie przydomowe podkarpackie”. Jak już zdążyłeś zauważyć regionalne frazy kluczowe zbudowane są podstawowego słowa kluczowego + nazwy miasta/regionu.

Frazy z lokalizacja świetnie nadają się również do promowania firmy za granicą. Dla przykładu słowo kluczowe „Польская Женская обувь” – czyli w wolnym tłumaczeniu „polskie damskie obuwie” posiada w Yandex.ru blisko 23 000 wyszukań miesięcznie. Osoby, które odwiedzają stronę internetową przy użyciu fraz wykorzystywanych w pozycjonowaniu lokalnym, częściej składają również zamówienie. Dzieje się tak ponieważ frazy lokalizujące pomagają odszukać im firmy, z interesującej nas lokalizacji. Weźmy na przykład taką sytuację. Mieszkasz w Krakowie i chcesz znaleźć salon fryzjerski w swoim mieście, w którym zmienisz fryzurę. Po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy „salon fryzjerski” niekoniecznie otrzymasz w wynikach salon z Krakowa. W top 10 na taka frazę znajdą się witryny firm, które działają na terenie całej polski – najczęściej sieci z dużymi budżetami na marketing internetowy. Co zrobisz jeśli po wpisaniu frazy ogólnej wejdziesz na stronę salonu np. z Torunia? Umówisz wizytę? z pewnością nie będziesz chciał jechać przez pół Polski tylko po to żeby sprawdzić jaką fachową fryzurę wyczaruje firma z top 10. Jeśli jednak wpiszesz „salon fryzjerski Kraków” masz duże prawdopodobieństwo, że 8 stron z top 10 będzie należeć do Krakowskich salonów – lub Krakowskich oddziałów sieci fryzjerskich. Szukając i znajdując firmę w lokalizacji która cię interesuje z pewnością umówisz się na wizytę.

Pozycjonowanie lokalne zalety
pozycjonowanie lokalneJeśli chcesz pozycjonować się na frazy lokalne mam dla ciebie dobrą informację – ta forma pozycjonowania obarczona jest mniejszą konkurencją. Nie każdej firmie zależy przecież na słowie „Kraków”,”Wieliczka” w frazie kluczowej. Jeśli prowadzisz działalność w wyżej wymienionych miejscowościach to w porządku – jeśli jednak działasz tylko w Gdańsku to jaki to ma sens? Pozycjonując się na frazy lokalne masz konkurencję tylko z swojego miasta, regionu. Pozycjonowanie na frazy ogólne wiąże się z konkurowaniem z firmami z całej polski.

Zamów pozycjonowanie lokalne
Jeśli chcesz pozycjonować swoją stronę internetową lokalnie dobrze trafiłeś. Skontaktuj się z nami a dobierzemy dla Ciebie optymalne frazy i wprowadzimy do top 10.

ZAPYTAJ O WYCENĘ!