Pozycjonowanie i reklama w Czechach

Pozycjonujemy w organicznych wynikach wyszukiwania, prowadzimy kampanie linków sponsorowanych

Czechy są trzecim największym odbiorcą towarów wytwarzanych w Polsce. Polskie meble, żywność, odzież oraz inne produkty są chętnie kupowane przez naszych południowych sąsiadów. Eksport do Czech z roku na rok notuje wzrost. Ocenia się, że w ciągu pięciu lat Czesi wyprzedzą Anglików i zajmą drugie miejsce, zaraz za Niemcami wśród narodów najchętniej sięgających po polskie produkty. Dlatego pozycjonowanie w seznam oraz pozycjonowanie w google.cz jak również kampanie linków sponsorowanych w czeskich wyszukiwarkach są świetnym sposobem na wypromowanie firmy za południową granicą.

Specyfika pozycjonowania w Czeskich wyszukiwarkach

Pozycjonowanie w Czechach należy dobrze zaplanować. Główne czeskie wyszukiwarki internetowe, seznam.cz oraz google.cz dzielą się rynkiem mniej więcej po połowie. Jeśli chcesz dotrzeć do ludzi młodych radzimy postawić na pozycjonowanie w google.cz oraz kampanie AdWords. Kampanie Sklik w seznam.cz oraz pozycjonowanie w seznam, zalecamy firmom, które celują, w klienta 40+.

Oprócz pozycjonowania w Czechach oraz kampanii linków sponsorowanych, kolejnym dobrym posunięciem reklamowym jest dodawanie ogłoszeń do czeskich portali. Są one bardzo popularne – zwłaszcza wśród osób korzystających z wyszukiwarki seznam, która posiada swoje własne portale ogłoszeniowe.

Pozycjonowanie w Czechach

Pozycjonowanie w czeskich wyszukiwarkach internetowych – seznam.cz, google.cz – jest procesem stopniowy, zwłaszcza po ostatnich zmianach algorytmów. Naszym klientom oferujemy bezpieczne i sprawdzone metody pozycjonowania w Czechach. W ramach pozycjonowania strony internetowej w Czechach, klientom, którzy podpiszą z nami umowę oferujemy darmowy audyt strony – dostarczy on informacji jak strona jest przygotowana do pozycjonowania, czy nie zawiera błędów, które utrudnią pozycjonowania, stopień indeksacji w seznam.cz itd.

Reklama w Czechach – AdWords Google.cze, Sklik Seznam.cz

Kampanie linków sponsorowanych w seznam.cz (sklik) oraz google.cz (AdWords) są świetnym rozwiązaniem jeśli zależy nam na natychmiastowych wynikach. Efekty widać natychmiast po skonfigurowaniu kampanii. Niebywałą zaletą tej formy reklamy jest możliwość targetowania kampanii. Można również zarządzać kosztami – klient sam decyduje ile chce wydać w danym miesiącu na kampanię. W ramach obsługi kampanii sklik oraz AdWords naszym klientom oferujemy:

  • dobór fraz kluczowych
  • konfigurację kampanii
  • przygotowanie tekstów reklamowych
  • tygodniowe raportowanie

Chcesz reklamować swoją firmę w Czechach?
Dobrze trafiłeś! Znamy się na tym doskonale. Skontaktuj się z nami;

Tel. +48 600 759 357
Mail: biuro@zenjo.pl

Udzielimy wszelkich informacji i przygotujemy strategię reklamy w Niemczech dla Twojej firmy.