Prowadzenie firmowych blogów
Prowadzimy blogi firm z różnych branż
Umiejętnie prowadzony blog firmowy jest potężnym narzędziem marketingowym. Konsumenci przed dokonaniem zakupu produktu czy usługi coraz częściej sięgają po opinie fachowców chcąc dokonać właściwego wyboru. Jeśli wśród tych ekspertów znajdzie się kompetentny przedstawiciel firmy, ukształtuje w odbiorcy pozytywny wizerunek marki. Jest to jedna z głównych lecz nie jedyna zaleta prowadzenia bloga firmowego.
Zalety prowadzenia bloga firmowego
Blog firmowy jest efektywną i stosunkowo tanią formą reklamy
Idealne rozwiązanie dla firm które nie dysponują ogromnymi budżetami na reklamę telewizyjną. Blog pozwala podzielić się z szerszą publicznością swoją wiedzą i doświadczeniem a co za tym idzie – zebrać stałych klientów. Dzieląc się wiedzą na temat swojej firmy poprzez bloga firmowego budujesz relacje z konsumentem oraz atmosferę zaufania. Blogi w coraz większym stopniu odgrywają ważną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów oraz utrzymywaniu stałych. Jeśli prowadzisz bloga w interesujący klienta sposób i trafisz do odpowiedniej dla twojej firmy grupy docelowej możesz liczyć na darmowe zbudowanie wartościowej listy mailingowej. Dzięki subskrypcjom uzyskanym z bloga zyskasz kolejne narzędzie marketingowe, rozsyłając newslettery o kolejnych artykułach, informacje na temat nowego produktu lub informacje o specjalnych zniżkach usprawnisz komunikację na linii firma-odbiorcy.
Blog firmowy możliwość zajęcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania
Dotyczy to zwłaszcza na frazy z długiego ogona. Regularne zamieszczanie wartościowego contentu jest obecnie najlepszą formą pozycjonowania strony internetowej. Google lubi autorów oraz strony internetowe, na których regularnie pojawiają się nowe treści. Publikując artykuł przygotowany i zoptymalizowany pod słowo kluczowe związane z twoją branżą zyskasz wartościowy ruch, który z dużym prawdopodobieństwem zakończy się konwersją.
Lepsza komunikacja z klientem
Blogowanie zapewnia wiele korzyści komunikacyjnych. Publikując artykuł na temat nowego produktu masz okazję dostać za pomocą komentarzy wartościowe informacje zwrotne. Opinie i pytania dotyczące produktu pozwolą ci odnieść się do oczekiwań klientów a co za tym idzie udoskonalać go. Zastanów się ile musiał być wydać pieniędzy,aby przeprowadzić badanie rynku. Sam przyznasz, że blog firmowy to dużo tańsza i bardzo skuteczną alternatywa. Jest niesamowitym narzędziem do wymiany informacji i wiedzy w perspektywie wcześniej niemożliwej – dwukierunkowe/otwartej.
Twoi pracownicy czytając bloga zyskają wiedzę o nowych produktach
Blog może również stanowić świetne narzędzie szkoleniowe. Pracownicy na bieżąco informowani o nowościach za pomocą artykułów blogowych będą bardziej kompetentni. Przełoży się to oczywiście na jakość obsługi klienta a co za tym idzie wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy. Zamiast organizować kilkugodzinne szkolenie możesz opublikować szczegółowy artykuł. Zyskasz podwójnie. Dzięki takiej strategii pracownicy zawsze będą mieli dostęp do najważniejszych informacji o produkcie a ty nie będziesz musiał ich odciągać od ich obowiązków.
Wartościowy element content marketingu
Od kilku lat większość soewców coraz bardziej utwierdza się w przekonaniu, że „content is kong”. Królewska rola regularnie pisania tekstu nie jest przesadzona. Dostarczając przydatnych informacji użytkownikom sam zyskujesz. Artykuły z twojego bloga firmowego mogą zostać docenione przez klientów i udostępnione w social mediach, co wiąże się z darmową reklamą oraz uzyskaniem wartościowych linków.
Profesjonalny blog firmowy
Blog firmowy przyniesie wiele korzyści twojej firmie i otworzy przed nią nowe możliwości. Jeśli chcesz skorzystać z tej skutecznej formy marketingu zgłoś się do nas. Możemy ci zaoferować:
- przygotowanie strategii i dobór grupy docelowej
- fachowe doradztwo
- opracowanie i wdrożenie projektu graficznego
- sporządzenie listy priorytetowych słów kluczowych
- copywriting (współpracujemy z ponad 20 copywriterami)
- opiekę nad projektem
Dzięki nam zbudujesz świadomość marki, zdobędziesz nowych klientów oraz zyskasz wartościowe informacje zwrotne. Jesteśmy do dyspozycji.
Chcesz zlecić prowadzenie bloga firmowego?
Dobrze trafiłeś! Znamy się na tym doskonale. Skontaktuj się z nami;
Tel. +48 600 759 357
Mail: biuro@zenjo.pl