Social Media Marketing

Reklama na FacebookuMarketing w Social Mediach mimo iż jest jedną z najmłodszych odmian marketingu internetowego daje wymierne korzyści. 74 % wszystkich użytkowników internetu przynajmniej raz dziennie korzysta z facebooka, google+ czy tweetera. To pokazuje jak ogromny potencjał tkwi w marketingu wykorzystującym media społecznościowe. Aby zwiększyć sprzedaż musisz włączyć aktywne działanie w social mediach do swojego repertuaru działań marketingowych. 

Jeśli nie masz czasu chętnie podejmiemy się tego zadania. Oto przekrój tylko kilku korzyści, które marketing w social mediach wniesie do twojej firmy.

Zwiększenie rozpoznawalności marki. Facebook, Google+ czy Tweeter są idealnymi narzędziami do kreowania wizerunku i rozpoznawalności marki. Należy pamiętać, że każdy post, który udostępnią czy polubią Twoi obserwatorzy daje ci nowe miejsce do ekspozycji twojego logo, produktu czy usługi.

Wyższy współczynnik konwersji. Nie od dzisiaj ludzie wybierając produkt czy usługę kierują się opiniami znajomych. Dlatego jeśli twoi znajomi polubią twoją stronę na Facebooku, profil na Google+ czy Tweeterze ich znajomi zainteresują się usługami, które oferujesz i z dużym prawdopodobieństwem sami po nie sięgną.

Zwiększenie ruchu przychodzącego. Bez social medii, ruch przychodzący do twojej strony jest ograniczony do osób znanych już markę i osób poszukujących słów kluczowych na, które twoja strona jest wysoko w rankingach google. Każdy profil w social mediach daje kolejną ścieżkę prowadzącą do Twojej witryny. Dlatego regularne zamieszczanie wpisów w social mediach generuje więcej ruchu, co oznacza więcej potencjalnych klientów i więcej konwersji.

Reklama na Facebooku

Obniżenie kosztów marketingu. Płatne reklamy poprzez Facebook i Twitter są stosunkowo tanie (w zależności od celów oczywiście). Kampanie dobrej jakości możesz poprowadzić już od kilkudziesięciu złotych dziennie.

Lepsze rankingi w wyszukiwarkach. Google i inne wyszukiwarki oblicza ranking dla strony z wykorzystaniem jej obecności w mediach społecznościowych – jest to ważny czynnik. Aktywność na portalach społecznościowych działa jako „sygnał marki” dla google, któryodcyztuje witrynę jako wiarygodną i godną zaufania. Oznacza to, że jeśli chcesz wyższy ranking dla danego zestawu konkurencyjnych słów kluczowych, silna obecność w mediach społecznościowych może być niemal obowiązkowa.

Darmowe badanie rynku. Social media daje także możliwość zdobycia cennych informacji o tym, cym klienci są zainteresowani i jak się zachowują, poprzez obserwację ich aktywności. Na przykład, można monitorować komentarze użytkowników, aby zobaczyć, co ludzie myślą o firmie bezpośrednio. Możesz segmentować swoje wpisy i zobaczyć, jakie typy zawartości generują największe zainteresowanie, a następnie produkować więcej tego typu treści.

Są to korzyści z utrzymania długofalowej społecznej kampanii medialnej.

Reklama na Facebooku, Tweeterze, Google+

Prowadzimy kompleksową obsługę firm na mediach społecznościowych. Jeśli są Państwo zainteresowani tym kanałem marketingu internetowego zapraszamy do kontaktu.