Pozycjonowanie Yandex

Reklama w Rosji

Pozycjonowanie yandexPozycjonowanie w Yandex przynosi wymierne korzyści finansowe. Rosjanie są jednym z największych odbiorców polskich towarów. Polskie meble, odzież, biżuteria, kosmetyki są cenionymi produktami za wschodnią granicą. Polska jest również modnym kierunkiem jeśli chodzi o turystykę. Zakopane, Gdańsk, Gdynia, Sopot, rejon mazur w sezonie turystycznym przeżywają prawdziwe oblężenie Rosjan, którzy zostawiają w naszym kraju pokaźne kwoty. Czy nadal zastanawiasz się czy warto zainwestować w promocje firmy w Rosji?

Kilka faktów.

  • Rosja to rynek 143,3 mln ludzi
  • Rosja jest 5. odbiorcą polskich towarów (po Niemczech, Wielkiej Brytanii, Czechach i Francji)
  • W 2012 r. eksport do Rosji wyniósł 9,9 mld USD
  • W ostatnich czterech latach odnotowany duży wzrost udziału Rosji w obrotach handlowych z Polską – z 3,7 do 5,4% w eksporcie i z 8,6 do 14,3% w imporcie
  • Struktura obrotów handlowych z Rosją jest korzystna dla Polski.
  • Polska sprzedaje do Rosji 2,5 tys pozycji towarowych o wartości od 100 tys – 350 mln USD wg 8 znakowego kodu CN

Eksport z Polski do Rosji w 2012 wyniósł 9,9 mld USD

Firmy chcące zaistnieć na rosyjskim rynku powinny zadbać o promowanie w internecie. Oto co należy zrobić a odnieść sukces.

Optymalizacja strony pod Yandex

Firmy oferujące produkty lub usługi w sieci chcą, przyciągnąć użytkowników do odwiedzania ich witryn firmowych, co w następstwie zapewni im najbardziej pożądany skutek, czyli sprzedaż. W tym celu prowadzi się optymalizację – działania, które poprawiają prezentację strony internetowej w wynikach wyszukiwania oraz zwiększa jej efektywność jako narzędzia dla biznesu. Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki Yandex jest bardziej skomplikowana niż na przykład optymalizacji dla Google. Przyczyna takiego stanu rzeczy jest to, że Yandex jest bardziej dynamiczny. Ta wyszukiwarka stale zmienia się i poprawia swoje algorytmy wyszukiwania. Z każdym dniem staje się coraz trudniejsze w pozycjonowaniu angażowanie Black hat SEO. Dlatego też, w celu promowania strony internetowej, trzeba radzić sobie w naturalny sposób. White hat SEO w yandex na pewno zakończy się sukcesem. Przygotowując stronę pod yandex należy zwrócić uwagę na:

  • Wyjątkowość treści . Yandex zwraca uwagę na źródła informacji, w ​​szczególności na jego jakość. Dlatego też, jeśli zawartość strony zawiera niepowtarzalny content o wysokiej jakość, to taka strona będzie premiowana.
  • Gęstość słów kluczowych. Yandex sprawdza strony pod względem gęstości słów kluczowych. Z wytycznych dla webmasterów wynika, że zawartość adekwatnych słów kluczowych nie powinna przekraczać 4% -6%.
  • Meta tagi . Mają nikt odwołany, a oni nadal korzystać (przynajmniej diskripshen tag).
  • Mapa strony . Ma duży wpływ właściwych wewnętrznych stron z linkami, a wraz z nim ułatwia nawigację na stronie, pomaga wyszukiwarki do indeksowania stron witryny.
  • Linki przychodzące . Konieczne jest zwiększenie liczby linków do swojej strony. Yandex ma własny indeks VITS – ważony indeks cytowań, określa ilość i jakość linków zwrotnych do strony z zasobów tematycznych.
  • Wiek domeny . Yandex zwraca uwagę na wiek w momencie wyświetlania wyników wyszukiwania, co oznacza, że im starsza strona tym większe zaufanie przez Yandex. Dla starszych stron o sprawdzonej reputacji yandex będzie bardziej lojalny.

Pozycjonowanie w Yandex

yandex directDziesiątki milionów ludzi zadaje pytania dotyczące usług i produktów, miliony firm chce na te zapytania dać odpowie. Pozycjonowanie daje możliwość przechwycenia większej ilości zapytań kierowanych przez internautów, co w efekcie przekład się na ilość zamówień. Pośrednim wynikiem właściwego pozycjonowania jest tworzenie pozytywnego wizerunku marki (produktu) w wyobraźni konsumentów, grupy docelowej.

Strategia pozycjonowania:

  • Badania rynku i określenia pozycji produktów konkurencyjnych;
  • Określenie miejsca nowego produktu (usługi) wśród wielu istniejących;
  • odpowiedź na zapytania, poprzez tworzenie w umyśle konsumentów obrazu firmy i (lub) produktów innych niż produkty konkurencj

Rozpoczęcie budowania rankingu zawsze wiąże się z zdobyciem wiedzy na temat konkurencji, rynku, określić segment docelowy i grupę docelową. Następnie należy uzyskać pełne informacje na temat już obecnych produktów na rynku, ich charakterystyczne cechy i postawy konsumentów wobec nich. Pozycjonowanie produktu należy przeprowadzić na kilku płaszczyznach uwypuklając: szczególne cech produktu, cenę oraz pewne emocjonalne postawy kupujących.

Yandex obsługuje 70 % rynku cyrylicznego internetu

Reklama w yandex.ru czyli Yandex Direct

Google czerpie zyski z reklam poprzez AdWords, Yandex posiada własny odpowiednik, którym jest Yandex Direct. Yandex Direct to system linków sponsorowanych. Podobnie jak w AdWords, można określić lokalizację, budżet – dzienny, miesięczny, roczny. Stawki za kliknięcia uzależnione są od wybranych rejonów. Najwięcej wydamy w obwodzie moskiewskim oraz kaliningradzkim. Prowadząc kampanię dla naszych klientów doradzamy przy wyborze fraz, aby zainwestowane środki zaowocowały jak najwyższą konwersją.

Reklama w Rosji nasza propozycja

Promujemy polskie firmy w yandex od kilku lat. Posiadamy cenne doświadczenie i niejeden sukces na swoim koncie. Możemy zaproponować między innymi:

  • Przygotowanie strony w języku rosyjskim
  • Wpisy do rosyjskich katalogów SEO
  • Optymalizacja strony pod kątem yandex.ru
  • Mailing do rosyjskich firm

Kompleksowe tłumaczenie i optymalizowanie stron
Jeśli masz pytania skorzystaj z formularza kontaktowego po prawej stronie i prześlij je do nas. Udzielimy odpowiedzi w ciągu 48 h.

Promowanie firmy w Rosji według starannie przygotowanej i poprowadzonej strategii przyniesie oczekiwane efekty