Pozycjonowanie w Niemczech

Pozycjonowanie w Niemczech

Pozycjonowanie w Niemczech

Co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu w Niemczech

Pozycjonowanie strony firmowej w Niemczech jest najlepszym sposobem na dotarcie do odbiorców zza zachodniej granicy dla polskich przedsiębiorców. Google.de jest główną niemiecką wyszukiwarką internetową (praktycznie ponad 94% rynku) co powoduje, że pozycjonowanie w Niemczech powinno skupić się właśnie na niej. Kampania SEO u naszych zachodnich sąsiadów musi być odpowiednio zaplanowana. Dobranie optymalnych słów kluczowych pozwoli w pełni wykorzystać budżet oraz zminimalizuje ryzyko nietrafionych inwestycji.

Jak zaplanować pozycjonowanie w Niemczech

pozycjonowanie google.deKluczowym czynnikiem, decydującym o sukcesie lub porażce pozycjonowania w Niemczech jest dobrze przygotowana strona internetowa. Jej właściwa optymalizacja przyspieszy działania pozycjonerskie co w efekcie pozwoli na szybszy zwrot z inwestycji. Jeśli nie posiadasz jeszcze strony w języku niemieckim proponujemy zacząć działania według poniższych podpunktów:

  1. Ustalenie głównej grupy odbiorców dla oferowanych produktów (przedział wiekowy, zainteresowania etc.)
  2. Wybranie słów kluczowych dla naszej branży
  3. Przygotowanie tekstów SEO w oparciu o dobrane słowa kluczowe
  4. Zakupienie adekwatnej domeny.de (jeśli nie mamy jeszcze rozpoznawalnej marki proponujemy użyć połączenia głównego słowa kluczowego oraz nazwy firmy np. meble-firma.de)
  5. Przygotowanie strony internetowej zoptymalizowanej pod google.de

Ta kolejność pozwoli na szybsze i efektywniejsze osiąganie wysokich pozycji w google.de. Jeśli posiadasz już stronę w języku niemieckim, przed przystąpieniem do pozycjonowania w google.de powinieneś poddać ją audytowi, który wykaże jak jest ona przygotowana do kampanii SEO. Większość agencji po podpisaniu umowy sporządza i przesyła klientom darmowy audyt z wykazem zmian na stronie, które powinny zostać wprowadzone.

Jak wybrać właściwą agencję do pozycjonowania na rynku niemieckim?

Istotnym czynnikiem przy wyborze odpowiedniej agencji jest jej doświadczenie na rynku niemieckim. Nasza agencja posiada ponad 4 letnie doświadczenie w zakresie pozycjonowania w Niemczech, posiadamy odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz umiejętności, które przekładają się na naszą efektywność.

Każdy klient, który chce rozpocząć pozycjonowania w google.de może wybrać spośród wielu agencji z kraju oraz zagranicy. Polskie agencje świadczące usługi pozycjonowania w Niemczech są jednak zazwyczaj znacznie tańsze niż zagraniczne (około 40-60 % niższa cena obsługi kampanii). Cały obsługa i raportowanie również odbywa się w języku polskim, poziom świadczonych usług nie odbiega w żadnym stopniu od niemieckich agencji SEO. 

Pozycjonowanie w Niemczech jest procesem stopniowym oraz ciągłym. Należy pamiętać, że raz osiągnięte wysokie pozycje w google.de nie pozostają na zawsze. Szybkość pozycjonowania zależy od takich czynników jak konkurencyjność fraz, strona internetowa – odpowiednio zoptymalizowana oraz budżet przeznaczony na kampanię. Odpowiednio przygotowana strategia pozwoli zaistnieć w niemieckiej wyszukiwarce oraz pozyskać nowych klientów.

Sprawdź naszą ofertę – Reklama w Niemczech .