Pozycjonowanie w Anglii

Wielka Brytania kusi polskie firmy obietnicą dużych zysków. Jak pozycjonować stronę w Anglii, żeby dać się znaleźć?

Pozycjonowanie w Anglii

Wielka Brytania jest czwartym co do wielkości rynkiem w Europie, ustępując miejsca tylko Niemcom, Francji i Włochom. Główne sektory gospodarki to usługi finansowe i handlowe oraz ubezpieczenia. Jeżeli chodzi o przemysł, Wielka Brytania przoduje w zakresie produkcji maszyn, sprzętu elektrycznego, zaopatrzenia kolejnictwa, stoczni i przemysłu lotniczego. To właśnie Polskie firmy z tych branż mogą liczyć na największe zyski z eksportu do Wielkiej Brytanii. Póki co, Polska zajmuje 12. miejsce wśród eksporterów do Wielkiej Brytanii, jednak wraz z rosnącymi tendencjami nearshoringu, przed firmami z Polski stoi wielka szansa rozwoju w Wielkiej Brytanii.

 

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie w Anglii?

Korzystanie z Internetu, głównie z wyszukiwarek internetowych, w celu dokonywania zakupów jest bardzo rozpowszechnione w Wielkiej Brytanii. Już w 2009 roku Internet przyczynił się do ponad 7% PKB, czyli wartość wszystkich usług związanych z Internetem w Wielkiej Brytanii przekroczyła 100 miliardów funtów. W Anglii popularnością cieszą się e-zakupy zarówno na cele konsumenckie, jak i biznesowe.

Brytyjczycy wydają więcej przez Internet, nie boją się także dokonywać dużych zakupów w sieci. Tylko w 2010 roku ponad 60% mieszkańców Wysp dokonało zakupu przez Internet.

Wielka Brytania także chętnie importuje i kupuje produkty za granicą. Połączenie otwartości na towary zagraniczne z przyzwyczajeniem do zakupów przez internet jest idealną szansą dla Polskich firm.

Jak dobrze przeprowadzić pozycjonowanie w Anglii?

Kluczem do podbicia brytyjskiego rynku online jest pozycjonowanie w Anglii. Polska firma z międzynarodowymi ambicjami powinna zacząć od przygotowania strategii pozycjonowania firmy w Anglii. W przygotowaniu takiej strategii warto wziąć pod uwagę najważniejsze założenia skutecznego pozycjonowania.

Tłumaczenie strony na język angielski

Przede wszystkim należy zacząć od dobrego tłumaczenia strony internetowej na język angielski. Tłumaczenie nie powinno ograniczać się wyłącznie do przełożenia słowo w słowo treści strony, ale powinno oprzeć się na identyfikacji słów kluczowych i wprowadzenia założeń pozycjonowania i SEO już na tym etapie pracy.

Optymalizacja strony pod kątem google.co.uk

Najpopularniejszą wyszukiwarką internetową w Wielkiej Brytanii jest Google.co.uk. Proces optymalizacji przypomina ten znany z krajowej sceny, jednak należy zwrócić uwagę na odpowiednie dostosowanie słów kluczowych. Konieczne jest przygotowanie tytułu, opisu i słów kluczowych w języku angielskim oraz odpowiednie rozmieszczenie nagłówków w tekście, co wpłynie na pozycjonowanie w Anglii.

Kampanie AdWords w Anglii

Kampanie AdWords w Anglii zdecydowanie muszą znaleźć się w skutecznej strategii pozycjonowania w Anglii. O skuteczności kampanii AdWords przekonały się już całe rzesze przedsiębiorców z Polski. Przy promocji firmy w Anglii należy zdwoić wysiłki: konkurencja w wyszukiwarce Google.co.uk jest większa. W osiągnięciu założeń promocyjnych na pewno pomoże ustalenie celów kampanii AdWords, a także wykorzystanie wykluczeń, które pozwolą na dużo dokładniejsze nakierowanie kampanii i lepsze pozycjonowanie w Anglii.

Prowadzenie bloga firmowego w języku angielskim

Pozycjonowanie w Anglii

Przy pozycjonowaniu firmy w Anglii należy pamiętać, że brytyjski rynek jest dużo bardziej nastawiony na tworzenie oryginalnych treści i publikowanie regularnych artykułów na firmowym blogu. Tłumaczenie istniejących artykułów może nie wystarczyć: Brytyjczycy mają inne gusta i oczekują innego typu treści. Wpisy na blogu z pewnością wpłyną na pozycjonowanie w Anglii, a także mogą przynieść całą rzeszę oddanych czytelników.

 

Prowadzenie mediów społecznościowych

Profile w mediach społecznościowych są bardzo istotnym elementem pozycjonowania firmy w Anglii. Facebook i Twitter, dwie najbardziej rozpowszechnione platformy społecznościowe, pozwalają nie tylko na budowanie relacji z brytyjskimi klientami, ale także na publikację i rozpowszechnianie treści, co z kolei ma znaczący wpływ na pozycjonowanie w Anglii.

Pozycjonowanie w Anglii – co możemy zaoferować?

Content is King!

Wypromujemy Twoją firmę w Anglii!

Aby wypromować firmę w Anglii i osiągnąć wyznaczone cele biznesowe, proponujemy następujące usługi:

  • Tłumaczenie strony na język angielski
  • Kampanie AdWords w google.co.uk
  • Prowadzenie bloga firmowego w języku angielskim
  • Optymalizacja strony pod kątem google.co.uk
  • Prowadzenie profili w mediach społecznościowych

Zapraszamy do współpracy. Pozycjonowanie w Anglii – skuteczne metody działania!