Formy marketingu internetowego

Formy marketingu internetowego

Formy marketingu internetowego

Kryzys dał się mocno we znaki przedsiębiorcom. Liczba zamówień spadła – zwłaszcza w firmach gdzie poziom rozwoju marketingu jest na niskim poziomie. W dzisiejszym artykule przedstawię ci kilka faktów, które powinieneś wiedzieć jeśli chcesz rozwijać swój biznes w czasach kryzysu gospodarczego. Będzie on związany z marketingiem w najbardziej nośnym medium dwudziestego pierwszego wieku – Internecie.

Marketing w wyszukiwarkach internetowych

Marketing w wyszukiwarkach internetowych składa się z kilku składników, w skład których wchodzą: pozycjonowanie stron internetowych, reklama linków sponsorowanych (Google AdWords), social media marketing oraz reklama szeptana.

Pozycjonowanie stron internetowych polega na umieszczeniu promowanej strony internetowej na czołowych pozycjach – docelowo top 10 – w wyszukiwarkach Google. Dzięki osiągnięciu wysokiej pozycji na atrakcyjne słowa kluczowe, stronę odwiedza więcej osób, czytaj potencjalnych klientów.

AdWordsa to płatna reklama w wyszukiwarce Google, która polega na wyświetlaniu banerów reklamowych z linkiem do strony docelowej. Wyświetlana jest ona nad naturalnymi wynikami wyszukiwania.

Social media marketing – to reklama w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Google+ etc. Pozwala ona zbudować dużą liczbę lojalnych i stałych klientów.

Reklama szeptana to budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów. Najczęściej polega ona na udzielaniu się na forach tematycznych, pisaniu blogów etc.

Użyj reklamy internetowej do swoich celów

Stosowanie wszystkich wymienionych powyżej form marketingu internetowego zagwarantuje ci wzrost sprzedaży twoich produktów/usług. Kryzys przetrwają najsilniejsze firmy, które nadążają za zmieniającymi się trendami i sprawnie wykorzystują marketing internetowy do pozyskiwania klientów.